Actualidad LANTUS
PROYECTO
Bienestar emocional y nutricional
La alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Mireia González, visita la Lantus Olimpo

Aquest passat dissabte, dia 21 de desembre, hem tingut l’honor de rebre a la residència Lantus Olimpo de Santa Coloma de Gramenet l’alcaldessa Mireia González, acompanyada per la 2a Tinenta d’Alcaldia de Famílies i Drets Socials, Blanca Padrós, i la regidora de Gent Gran, Civisme i Consum, M. Dolores Andrades.
La visita va ser rebuda amb gran entusiasme per Elisabet Cañamero, directora del nostre centre residencial.
Des de Grup Lantus agraïm i valorem que l’Alcaldessa ens dediqués el seu temps, malgrat la seva atapeïda agenda. El motiu de la seva visita va ser felicitar les festes als nostres residents i fer un generós regal de mantes per als 142 residents del centre, un gest que va ser molt apreciat per tothom.
Tot i que la visita va ser breu, ambdues parts han manifestat la seva intenció d’organitzar una nova trobada institucional per continuar col·laborant i aprofundir en els temes tractats.
Agraïm enormement aquesta mostra d’afecte i suport cap als nostres residents i l’interès per conèixer de primera mà la nostra feina i les nostres instal·lacions.



